måndag 1 november 2010

...smärtan jag känner beror på träningsvärk

Smärtan jag känner i min kropp kanske inte alls är någon farlig sjukdom eller tecken på att jag börjar bli gammal. Det kan faktiskt vara så att smärtan innebär att jag har varit och tränat, att jag har gjort något aktivt för att min kropp ska må bättre och bli snyggare.

Herregud detta kan innebära så mycket, tänk om jag går ner 20 kilo och det visar sig att jag är skitsnygg. Kanske blir jag nästa års underklädesmodell för H&M. Visst, det kan vara några år för sent men jag kanske blir framröstad som årets snyggaste mamma i någon mammatidning. Detta är ju något fantastiskt. Jag kommer att bli kändis. Snart kommer jag att vara med i alla tidningar som det perfekta exemplet. Alla kommer att vilja vara mig. Jag lyser som en sol på alla bilder. Fantastiskt! Vilken dag att ha träningsvärk på...

Nu fick jag lite att fundera på, vilka kläder ska jag ha när jag tar emot priset som Sveriges snyggaste någonsin....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar